miércoles, 15 de agosto de 2018

Grants Whitley Wildlife / 2018-10-31
Whitley Wildlife Conservation Trust
EUR 500 - 1.500
Each year, the Whitley Wildlife Conservation Trust awards a number of grants to individuals undertaking nature conservation projects. Projects may involve practical habitat or species management, research, training, education, awareness raising or campaigning. We will have a rolling programme of areas of interest for funding, which will change for each round of applications. Please ensure that your project is eligible for funding before applying. The deadline for the current round of applications has now passed. We are now accepting applications for the December round of applications: Reptile & Amphibian Conservation.

Cofinanciado por el programa marco
"Horizonte 2020" de la Unión Europea
Más http://colaboratorio.redclara.net